مقالات برتر شرکت اقیانوس آبی یزد

کسب و کارتان را با ما متحول کنید.

مقالات برتر شرکت اقیانوس آبی یزد

کسب و کارتان را با ما متحول کنید.

  • ۰
  • ۰

یک شعار تبلیغاتی باعث می شود برند شما قابل تشخیص تر و به یاد ماندنی تر شود. آنچه در مورد برند شما جذاب است را در چند کلمه نشان می دهد. نوشتن یک شعار جذاب ساده تر از چیزی است که فکر می کنید. این مراحل را دنبال کنید تا شعار کسب و کار خود را به یک شعار تبدیل کنید که نتیجه دهد.

شما با دیدن و شنیدن نمونه از شعارهای ساخته شده توسط برندهای معروف ممکن است بلافاصله با شنیدن شعار و تفکر شرکت، محصول را تجسم کنید.

شرکت‌های بزرگ پول زیادی به تیم‌های بازاریابی خود می‌پردازند تا شعار کسب و کار بی‌نظیری ارائه کنند که باعث شود مردم برندشان را به خاطر بسپارند. در بازاریابی، به آن آگاهی یا شناخت برند می گویند و یکی از مهم ترین معیارهایی است که بازاریابان و مشتریان تماشا می کنند.

به عنوان یک صاحب کسب و کار کوچک، منابعی را که شرکت های بزرگ در اختیار دارند را ندارید. در واقع، شما ممکن است "تیم" بازاریابی باشید و نیاز داشته باشید که شعار کسب و کار خود را خودتان طراحی کنید. اما ناراحت نباش نیازی نیست جمله ای بیاورید که شهرت جهانی پیدا کند. شما می توانید با تمرکز بر مشتریانی که می خواهید به آنها دسترسی پیدا کنید و دنبال کردن این مراحل، یک شعار به یاد ماندنی بسازید و برای کسب و کار محلی خود آگاهی از برند ایجاد کنید. و همچنین می توانید بهترین شعار تبلیغاتی را از مشاوران و کارشناسان سایت آموزش کسب و کار اقیانوس آبی بخواهید.

بهترین شعار تبلیغاتی

7 مرحله برای ایجاد یک شعار برای کسب و کار شما

1. با لوگوی خود شروع کنید

شعار شما با لوگوی شما دست به دست می شود. لوگوی شما نماد بصری برند شماست. وقتی شعاری می‌سازید، یک عبارت کوتاه و به یاد ماندنی می‌سازید که نشان می‌دهد برند شما درباره چه چیزی است و مردم چه چیزی از آن دریافت می‌کنند.

این دو مانند کره بادام زمینی و ژله با هم ترکیب می شوند. مگر اینکه همه تبلیغات شما در رادیو انجام شود، قبل از شعار به یک طراحی لوگو درجه یک نیاز دارید.

2. آن را ساده نگه دارید

اکثر افرادی که کار خلاقانه را به صورت حرفه ای انجام می دهند بر اساس یک قانون اساسی زندگی می کنند - آن را ساده نگه دارید. آیا عبارت "کمتر، بیشتر است" را شنیده اید؟ نه، این شعار معروف شرکت نیست. این اولین قانون طراحی و کپی رایتینگ است. بی نظمی و کلام باعث سردرگمی می شود. بسیاری از بهترین شعارها کلمات کمی دارند. بیشتر نمونه های معروف ما در بالا بین 4 تا 6 کلمه دارند.

3. از کلمات کوچک استفاده کنید

یک فرد معمولی در سطح کلاس هفتم تا هشتم مطالعه می کند، اما متوجه خواهید شد که در معروف ترین شعارها از کلمات بسیار ساده تری استفاده می شود. «همه جا که بخوای باشی» از کلماتی استفاده می‌کند که دانش‌آموزان کلاس چهارم می‌دانند. نایک هم همینطور. "فقط انجامش بده" از کلماتی استفاده می کند که کودکان خردسال آن را درک می کنند.

4. فهرست کلمات مرتبط با کسب و کار خود را طوفان فکری کنید

ابتدا فهرستی از کلماتی که برند شما را توصیف می کنند تهیه کنید. شرکت شما چه کاری انجام می دهد و چه تفاوتی با رقبای شما دارد ؟ کسب و کار شما چه نیازی را برطرف می کند؟ مشتریان پس از دستیابی به نوع محصول یا خدمات شما چه احساسی را می خواهند احساس کنند؟ کلماتی را فهرست کنید که پایگاه مشتری شما را توصیف می کند و آنچه شما به عنوان بنیانگذار شرکت به آن علاقه دارید.  به یاد داشته باشید که از آن کلمات قدرتمند استفاده کنید.

بعد، یک اصطلاح نامه آنلاین تهیه کنید و کلمات دیگری را پیدا کنید که ممکن است کارساز باشند. به یاد داشته باشید که آنها را به اندازه کافی ساده نگه دارید تا هر دانش آموز کلاسی بتواند آنها را درک کند.

با نگاهی به فهرست کلمات خود، به نظر می‌رسد کدام یک از صفحه شما خارج می‌شوند؟ چه چیزی باعث می شود مشتری شما رسیدن به اهداف خود را تصور کند؟ اینها احتمالاً آنهایی هستند که در نهایت از آنها استفاده خواهید کرد.

در نهایت شروع به نوشتن کنید. آن را کوتاه و ساده نگه دارید.

5. آن را از روی زبان بیرون بیاورید

اگر گفتنش آسان است، احتمالاً به خاطر سپردن آن آسان است. گفتن شعار ژیلت، "بهترین چیزی که یک مرد می تواند بدست آورد" آسان است. اگر بتوانید به راحتی آن را بگویید، به راحتی می توانید آن را به خاطر بسپارید.

6. از کلمات یا عبارات قدرتمند استفاده کنید

کلمات یا عبارات قدرتمند احساسات را القا می کنند. به شعارهای تجاری که قبلاً فهرست کرده ایم نگاه کنید. کلماتی مانند «شاد» یا «آن را انجام بده»

7. شعارهای خود را آزمایش کنید

پس از پایان نوشتن، سه مورد مورد علاقه خود را انتخاب کنید و یک نظرسنجی غیررسمی ترتیب دهید. از مشتریان، خانواده و دوستان خود بخواهید که مورد علاقه خود را از بین این سه مورد انتخاب کنند. آنها را توضیح ندهید یا زمینه دیگری ارائه نکنید. به یاد داشته باشید که برای توضیح شعار برای هر فردی که آن را می‌خواند، آن‌جا نخواهید بود، بنابراین باید بدون ارائه هیچ زمینه‌ای کار کند.

هنگامی که از افراد کافی بپرسید، احتمالاً برنده مشخصی خواهید داشت. تا جایی که می توانید پیدا کنید.

سرانجام

احساس نکنید که کسب و کار شما باید شعار داشته باشد. برخی از برندها و صنایع نیازی نمی بینند و این اشکالی ندارد. برای مثال مد را در نظر بگیرید. شعار مایکل کورس چیست؟ شانل یا مربی چطور؟ اگر به یک بازار خاص خدمت می کنید، ممکن است لازم نباشد، یا اگر زیاد به بازاریابی متکی نیستید، احتمالاً می توانید بدون آن از پس آن برآیید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی