در این مطلب ایده هایی جهت تخفیف discount حرفه ای به مشتریان خود را خواهید خواند:
1. تخفیف محصولات برند
چهل و پنج درصد از مصرف کنندگان کالای برند را خریداری نمی کنند مگر اینکه در حراج و تخفیف باشد.برخی از برندهایی که می فروشید را تخفیف بدهید تا مشتریان را به سمت خود جلب کند در حالی که محصولات کم هزینه را با قیمت کامل نگه می دارید.
2. بدانید چه موقع تخفیف بدهید.
آیا مواردی وجود دارد که مشتریان مایل به پرداخت کامل قیمت آن باشند؟ به عنوان مثال ، محصولات یا سبک هایی را که اخیراً به موجودی خود اضافه کرده اید ، یا مواردی که فروش خوبی دارند با تخفیف نفروشید. فروش محصولات و روندهای صنعت خود را زیر نظر داشته باشید تا بفهمید چه زمانی محصولات در حال اتمام چرخه عمر خود هستند و می توانند برای جلب خریداران بدون آسیب رساندن به حاشیه کلی سود شما در تخففیف قرار بگیرند.
3. برای رویدادهای ویژه تخفیف بیشتری بدهید.
در رویدادها و اعیاد خاص، تخفیف بیشتری برای کالای خود در نظر بگیرید تا مشتریان را ترغیب کنید.
برای این که ایده های تخفیف حرفه ای را بیاموزید، مقاله اقیانوس آبی را در این باره مطالعه کنید.
- ۰۰/۰۱/۳۰