کمپین های تبلیغاتی فیسبوک
فیس بوک با حدود 2 میلیارد کاربر فعال ماهانه محبوب ترین شبکه اجتماعی روی کره زمین است!
این نه تنها یک مخاطب بالقوه واقعاً غولپیکر برای کمپینهای تبلیغاتی شما را نشان میدهد، بلکه فیسبوک این امکان را فراهم میکند که مخاطبان بسیار خاصی را با کمپینهای تبلیغاتی خود شناسایی و هدف قرار دهید. شما می توانید تبلیغات خود را بر اساس جمعیت شناسی، سن، سطح درآمد، علایق، عنوان شغل، حزب سیاسی، سرگرمی ها و موارد دیگر هدف قرار دهید.
کمپین های تبلیغاتی گوگل
Google Ads یک پلت فرم تبلیغات جستجوی پولی است که به کسب و کارها اجازه می دهد تبلیغات حمایت شده را در نتایج موتورهای جستجو و همچنین در شبکه نمایش Google، در Gmail، در YouTube و سایر مکان ها قرار دهند.
چند نوع محبوب دیگر از کمپین های تبلیغاتی عبارتند از:
- کمپین های تبلیغاتی توییتر
- کمپین های تبلیغاتی اینستاگرام
- کمپین های تبلیغاتی لینکدین
اکثر کسب و کارها برای کسب بهترین نتایج، چندین کمپین تبلیغاتی را در چندین شبکه اجرا می کنند.
کلیدواژه و تحقیق در مورد مخاطب، راز کمپین تبلیغاتی موفق
یکی از مهم ترین بخش های راه اندازی یک کمپین تبلیغاتی آنلاین، تعریف مخاطبان شماست: چه کسی تبلیغات شما را خواهد دید؟
در کمپینهای جستجوی پولی، این امر از طریق تحقیق کلمات کلیدی، فرآیند کشف کلمات کلیدی واقعی که افراد برای جستجوی موضوعات مرتبط با تجارت شما استفاده میکنند، به دست میآید. سپس میتوانید برای آن کلمات کلیدی پیشنهاد بدهید تا وقتی مردم آن موضوعات را جستجو میکنند، تبلیغات Google شما نشان داده شود.
به عنوان مثال، اگر شما یک لوله کش هستید، می خواهید تبلیغات آنلاین شما زمانی نمایش داده شود که افراد در گوگل با استفاده از عباراتی مانند «لوله کش اضطراری»، «لوله کش نزدیک من» یا «نشتی دوش» در گوگل جستجو می کنند.
منبع: شرکت اقیانوس آبی - مرکز طراحی کمپین های تبلیغاتی برای کسب و کار oghyanooseabi
- ۰۰/۰۹/۲۵