پیامک هایی که شامل تخفیف می شوند، نان و کره اکثر استراتژی های بازاریابی پیامکی هستند. در اینجا نحوه نوشتن پیامهای تخفیفی که درآمد بیشتری ایجاد میکنند، آمده است.
چرا پیام های متنی با تخفیف ارسال کنیم؟
ابتدا، اجازه دهید در مورد اینکه چرا میخواهید پیشنهادات ویژه را در پیامهای متنی خود قرار دهید، صحبت کنیم.
در نظر بگیرید که چرا مردم در وهله اول برای پیامک هایی از برندها ثبت نام می کنند. آنها چیزی می خواهند.
این می تواند به روز رسانی های منظم در راه اندازی محصول جدید باشد. خط تلفنی متنی که می توانند داغ ترین سوالات خود را به آن بفرستند. حتی میتواند راهی برای دریافت آخرین و بهترین مقاله از تیم محتوای شما باشد.اما، بیشتر اوقات، چیزی که آنها به دنبال آن هستند دسترسی به تخفیف ها و تبلیغات منحصر به فرد است.
پیامهای تخفیف بهترین ابزار برای بازاریابان متنی است که میخواهند مشترکان را درگیر نگه دارند و فروش فوری را شاهد باشند.
در اینجا چیزی است که پیام های تخفیف خوب را از پیام های عالی جدا می کند
پیام تخفیف برای پایان می رود. و مانند فروشندگان بزرگ، کسی را وادار می کند که به کارت اعتباری خود دست پیدا کند.
6 تکنیک پیام متن برای تخفیف دادن
در اینجا شش راه برای افزایش فروش از کمپین بازاریابی پیامکی آورده شده است.
1. مزایای محصول یا خدمات خود را تقویت کنید
مطمئنا، یک پیشنهاد یا کوپن تخفیف عالی است. اما چرا این واقعا برای مشترکین شما مهم است؟
شما باید تقویت کنید که چرا کسی باید برای ارتقای شما اقدام کند. ایجاد یک مورد برای محصول شما در پیام تخفیف سه کار را انجام می دهد:
- توجه مخاطبان شما را به خود جلب می کند
- به هر گونه اعتراضی که ممکن است داشته باشند رسیدگی می کند
- آنها را به خرید تشویق می کند
به عبارت دیگر، با یادآوری مزایای اصلی محصول یا خدمات خود، مخاطبان خود را وادار به کلیک روی پیوند در متن خود کنید.
2. احساس فوریت ایجاد کنید
چیزی نیست که نرخ تبدیل پیامک شما را سریعتر از تردید مشتری کاهش دهد. هر زمان که مشتری فکر می کند "شاید بعدا"، احتمال زیادی وجود دارد که شما را شبح کند.
با پیام های متنی، می توانید احساس فوریت بسیار قوی ایجاد کنید زیرا 90 درصد پیامک ها در عرض سه دقیقه باز می شوند. لازم نیست نگران باشید که مشتری پیام شما را نبیند.
روشهای خلاقانه زیادی برای انجام این کار وجود دارد – میتوانید برای تعداد محدودی از خریداران، ارسال رایگان یا جایزه ارائه دهید. مهمترین عنصر این تاکتیک این است که چیزی ملموس است – نه فقط اشاره مبهم به «تدارکات محدود» یا «زمان محدود».
3. از تماس برای اقدام مبتنی بر مزایا (CTA) استفاده کنید
مردم به هر کجا که نگاه می کنند به آنها گفته می شود «اکنون بخر» یا «از اینجا خرید کن». این یک CTA خیلی عمومی است که این روزها برای ایجاد انگیزه در کسی برای انجام کاری وجود دارد.
شما می خواهید بتوانید با یک CTA متمرکز بر مزایا، پاسخ قوی را از مخاطبان خود دریافت کنید. به جای «تعدادهای امروز را بررسی کنید!» چیزی مانند "لباس تابستانی بعدی شما درست در نوک انگشتان شماست" را در نظر بگیرید. در اینجا نحوه عملکرد آن در عمل آمده است.
4. آن را منحصر به فرد کنید
راه های زیادی وجود دارد که می توانید پیام های تخفیف خود را منحصر به فرد کنید. میتوانید فوریت و انحصار را با یک پیشنهاد «تا زمانی که عرضه میشود» ترکیب کنید یا دسترسی زودهنگام به فروش را فراهم کنید.
اگر می خواهید فوق العاده باهوش باشید، می توانید از پیام های متنی خود برای ایجاد حس تعلق و انحصار استفاده کنید.
به عنوان مثال، کپی پیام متنی شما میتواند داستانی درباره مجموعه انحصاری از اعضایی که از مزایای فوقالعاده استفاده از سرویس شما بهره میبرند و باعث میشود آنها نیز بخواهند به آن تعلق داشته باشند، بیان کند.
5. به دنبال تازگی باشید
مردم در تمام طول روز با پیشنهادات بمباران می شوند. همانطور که می توانید بگویید، برخی از این ایمیل ها هرگز باز نمی شوند، حتی اگر همه چیز ارزشمندی ارائه دهند.
در مبارزه شما با گم شدن در میان جمعیت، تازگی یک سلاح عالی است. شما می خواهید پیام های تخفیف شما به این واقعیت اشاره کند که چیز جدید و هیجان انگیزی را ارائه می دهید.
6. شامل یک تصویر
این مثال با داده های یک تست A/B که ما اجرا کردیم پشتیبان می شود. این نشان داد که متون دارای عکس نرخ کلیک بالاتری ایجاد می کنند.
بدون اینکه خیلی علمی شویم، 50 درصد مغز ما به پردازش بصری اختصاص دارد. در نتیجه، تحقیقات نشان داده است کسانی که از ارتباطات بصری برای متقاعد کردن مخاطبان استفاده میکنند، 43 درصد بیشتر از کسانی که تنها بر کلمات تکیه میکنند موفق میشوند.
به همین دلیل است که پیامهای تخفیف شما میتوانند به طور قابل توجهی از یک تصویر استراتژیک بهره ببرند که یا مزیت اصلی را تقویت میکند یا به کسی نشان میدهد که از محصول لذت میبرد. فرستادن یک تصویر همراه با متن باعث می شود احساس بسیار مشروعی داشته باشید.
پیشنهادی از شش تکنیک پیام تخفیف (Discount message) ما
ایجاد یک پیام تخفیف مرتبط آسان به نظر می رسد. پس از همه، شما یک محصول برای این مخاطب خاص ایجاد کرده اید و سپس یک کد تخفیف به آنها ارائه کرده اید. چه چیزی بیشتر می توانستند بخواهند؟
مشکل این است که مشتریان دمدمی مزاج هستند. توجه آنها به میلیون ها جهت مختلف کشیده می شود.
ما شش تاکتیک عالی را برای شما ارائه کردهایم تا بتوانید پیامهای متنی تخفیف خود را اعمال کنید و اقدام کنید.
آنها به مخاطبان شما در مورد متون شما هیجان زده می شوند و فروش بسیار مهم به زودی دنبال می شود.
- ۰۱/۰۶/۱۳