طراحی تبلیغات، یکی از بخشهای اساسی اداره یک شرکت، گاهی اوقات توسط بازاریابان و کارآفرینان نادیده گرفته میشود. در حالی که برخی دیگر جنبه های تجاری مانند استخدام، تولید وعملیات را در اولویت قرار می دهند، برخی اهمیت گرافیک بازاریابی را نمی بینند.اصول مختلف بازاریابی و طراحی و روانشناسی وارد گرافیک تبلیغاتی می شود تا احساسات خاصی را در بین مخاطبان برانگیزد.هدف اصلی طراحی تبلیغات، فروش محصولات و خدمات برند است.
1. طرح های بسته بندی
بسته بندی شما نباید تنها از محصول شما محافظت کند. با این حال، باید محصول شما را نیز در بهترین نور تبلیغ کند. ایجاد یک طراحی تبلیغاتی بسته بندی منحصربفرد باعث می شود که مصرف کنندگان محصول شما را به جای رقبای شما انتخاب کنند.
نکاتی برای ایجاد بهترین بسته بندی محصول:
- جلوه های بصری را ایجاد کنید
- بافت و ساختار ایجاد کنید
- بسته بندی خود را فوق العاده کنید
- بسته بندی چند منظوره را در نظر بگیرید
- بسته بندی منحصر به فرد و معتبر ایجاد کنید
- با توضیحات محصول شفاف باشید
- به تاثیر قفسه فکر کنید
- بسته بندی پایدار را در نظر بگیرید
2. طرح های تبلیغاتی ایمیلی
بازاریابی ایمیلی به شما امکان می دهد پیام های خود را برای هر گیرنده شخصی سازی کنید. همانطور که می دانید شخصی سازی یکی از دلایلی است که مشتریان بالقوه پس از مطالعه مطالب تبلیغاتی قدم بعدی را بر می دارند. مصرف کنندگان می خواهند احساس خاصی داشته باشند، به خصوص از برندی که دوست دارند.
با این حال، سعی کنید هنگام ارسال خبرنامه های ایمیل خود از تجزیه و تحلیل و تقسیم بندی استفاده کنید. در اینجا چند نکته برای ایجاد ایمیلی که تبدیل می شود آورده شده است:
- ایجاد ساختار (عنوان، عنوان فرعی، محتوا، دعوت به اقدام و غیره)
- لوگوی خود را در همان قسمت ایمیل خود نمایش دهید
- از رنگ های برند خود استفاده کنید
- ایمیل های خود را با استفاده از انیمیشن و هوش مصنوعی تعاملی کنید
- توجه خوانندگان را با موضوع ایمیل خود جلب کنید
- نظر خود را مختصر بیان کنید و پیشنهاد دهید
- شامل تصاویر، تصاویر و گرافیک با کیفیت بالا
- ایمیل خود را ساده نگه دارید
3. تبلیغات پستی مستقیم
چه کسی می گوید که نامه سنتی کار نمی کند؟ تا زمانی که شما یک پیشنهاد مقاومت ناپذیر همراه با یک طراحی تبلیغاتی سنجیده داشته باشید، مشتریان همچنان علاقه مند خواهند بود. مردم از برندهایی قدردانی خواهند کرد که برای آنها تلاش بیشتری می کنند. گفته میشود، اگر پیشنهادات ایمیلی خود را شخصیسازی میکنید، احتمالاً وفاداری به برند را از مخاطبان خود به دست خواهید آورد.
4. مجلات، کتاب ها، روزنامه ها و غیره.
طراحی تبلیغاتی شما باید روی مواد چاپی مانند مجلات، روزنامه ها، کتاب ها و غیره خوب به نظر برسد. سرمایه گذاری در وثیقه های بازاریابی چاپی برای پاسخگویی به افراد معمولی و جمعیتی مخاطبان مسن که اقلام ملموس را ترجیح می دهند، توصیه می شود.
همچنین میتوانید کتابهای الکترونیکی با طرحهای تبلیغاتی مشابه ایجاد کنید تا خوانندگان آنلاین خود را سرگرم کنید.
5. طراحی وب و اپلیکیشن
وب سایت شرکت، توسعه یک برند است. بدون وب سایت، برندها به مشتریان آنلاین خود نمی رسند. و وقتی صحبت از طراحی وب سایت می شود، رابط کاربری در اولویت قرار دارد. اطمینان حاصل کنید که رابط کاربری شما کاربرپسند است تا یک تجربه مرور یکپارچه را ایجاد کنید.
در ایجاد اپلیکیشن، حرفه ای ها می دانند که رابط کاربری یکی دیگر از عناصر حیاتی طراحی است. همانطور که گفته شد، فقط طراحان وب قابل اعتماد و حرفه ای را انتخاب کنید.
6. تبلیغات رویداد
برخی از برندها به طور منظم رویدادهایی را برای کمک به آگاهی از برند سازماندهی می کنند. ممکن است در قالب نمایشگاه های تجاری، معرفی محصول، خیریه یا رویدادهای ورزشی باشد. مهم ترین چیزی که باید هنگام برگزاری رویدادها به خاطر بسپارید این است که برند خود را از طریق بنرهای رول آپ در جلو و مرکز قرار دهید.
بنرهای رول آپ بزرگ هستند و اگر طراحی تبلیغاتی به درستی انجام شود به راحتی توجه هر کسی را به خود جلب می کنند.
مطمئن شوید که فضایی را که در اختیار دارید به حداکثر برسانید. یک ساختار طراحی ایجاد کنید تا بنر شما به راحتی قابل درک باشد.
نتیجه
این 6 نوع طراحی تبلیغاتی باید سفر تجاری ما را آغاز کند. با طرح های برندسازی خود شروع کنید و با استراتژی بازاریابی خود به سراغ موارد ضروری بروید. با مراجعه oghyanooseabi.com به میتوانید طراحی کمپین تبلیغاتی را در بهترین حالت برای کسب و کار خود داشته باشید.
- ۰۱/۰۸/۰۷