مقالات برتر شرکت اقیانوس آبی یزد

کسب و کارتان را با ما متحول کنید.

مقالات برتر شرکت اقیانوس آبی یزد

کسب و کارتان را با ما متحول کنید.

۲ مطلب در آذر ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

کسب و کارها در سراسر جهان به دنبال جام مقدس افزایش تعداد فروش هستند. این یک کار پرسود است که بسیاری از افراد کسب و کار کاملی را از طریق مشاوره به شرکت ها در مورد بهبود تعداد فروش خود ایجاد کرده اند. با وجود این همه کمک های موجود، بسیاری از شرکت ها به ندرت ارزش فروش خود را افزایش می دهند. کسب‌وکارها ممکن است چندین بار تکرار کنند و همه چیز را از برنامه بازاریابی گرفته تا وب‌سایت خود تغییر دهند تا تعداد فروش خود را با نتایج متفاوت افزایش دهند.

چه می‌شد اگر برای کسب فروش، یک کسب‌وکار نیازی به پرش از حلقه‌ها یا پرداخت مبالغ گزاف به مشاور نداشته باشد؟ اگر افزایش فروش یک کسب و کار می تواند به سادگی نگاه کردن به برخی موارد اساسی و اجرای ایده های ساده باشد، چه؟ oghyanooseabi.com در ادامه چند تکنیک  ارائه می دهند که می تواند به یک تجارت کمک کند تا فروش خود را بدون پیچیده کردن مسائل افزایش دهد. 

1. محرک های تجاری مشتریان را در نظر بگیرید

برای ایجاد یک استراتژی قوی برای تولید سرنخ های جدید، ارتباطات بازاریابی خود را حول محورهای محرک های تجاری مشتریان شکل دهید. تحقیقات کیفی را در مورد چالش‌های کلیدی آنها انجام دهید، سپس نحوه شرکت شما برای غلبه بر این چالش‌ها به طور منحصر به فرد مناسب است. رهبران کسب و کار باید به اهداف فعلی مشتریان خود پاسخگو باشند تا موقعیت خود را در بازار حفظ کنند و باعث رشد شوند. 

2. با مشتریان و مشتریان بالقوه حضور داشته باشید

فروش یک ورزش مشارکتی است که در زمان حضور شما اتفاق می افتد. در کنار مشتریان و مشتریان بالقوه خود حضور داشته باشید. با نگرش "چه کار بیشتری می توانم انجام دهم" و "چگونه می توانم خدمت کنم" حضور داشته باشید. این سوالات به شما کمک می کند تا روی نتایج برای طرف مقابل تمرکز کنید و اساس یک رابطه محکم هستند. 

3. به تناسب محصول به بازار نگاه کنید

روش های تاکتیکی و استراتژیک مختلفی وجود دارد. قبل از پرداختن به تاکتیک‌ها، توصیه می‌کنم به تناسب محصول با بازار خود نگاه کنید. تمایز رقابتی با توانایی حل مسائل کلیدی با ارزش افزوده مطمئنا به افزایش فروش کمک می کند. تاکتیک‌ها می‌توانند برای اجرا از آن پیروی کنند. 

 

منبع: مقاله راهکارهای فروش موفق

  • پگاه جلالی
  • ۰
  • ۰

کمپین های تبلیغاتی فیسبوک

فیس بوک با حدود 2 میلیارد کاربر فعال ماهانه محبوب ترین شبکه اجتماعی روی کره زمین است!

این نه تنها یک مخاطب بالقوه واقعاً غول‌پیکر برای کمپین‌های تبلیغاتی شما را نشان می‌دهد، بلکه فیس‌بوک این امکان را فراهم می‌کند که مخاطبان بسیار خاصی را با کمپین‌های تبلیغاتی خود شناسایی و هدف قرار دهید. شما می توانید تبلیغات خود را بر اساس جمعیت شناسی، سن، سطح درآمد، علایق، عنوان شغل، حزب سیاسی، سرگرمی ها و موارد دیگر هدف قرار دهید.

کمپین های تبلیغاتی گوگل

Google Ads یک پلت فرم تبلیغات جستجوی پولی است که به کسب و کارها اجازه می دهد تبلیغات حمایت شده را در نتایج موتورهای جستجو و همچنین در شبکه نمایش Google، در Gmail، در YouTube و سایر مکان ها قرار دهند.

 

چند نوع محبوب دیگر از کمپین های تبلیغاتی عبارتند از:

  1. کمپین های تبلیغاتی توییتر
  2. کمپین های تبلیغاتی اینستاگرام
  3. کمپین های تبلیغاتی لینکدین

اکثر کسب و کارها برای کسب بهترین نتایج، چندین کمپین تبلیغاتی را در چندین شبکه اجرا می کنند.

 

کلیدواژه و تحقیق در مورد مخاطب، راز کمپین تبلیغاتی موفق


یکی از مهم ترین بخش های راه اندازی یک کمپین تبلیغاتی آنلاین، تعریف مخاطبان شماست: چه کسی تبلیغات شما را خواهد دید؟

در کمپین‌های جستجوی پولی، این امر از طریق تحقیق کلمات کلیدی، فرآیند کشف کلمات کلیدی واقعی که افراد برای جستجوی موضوعات مرتبط با تجارت شما استفاده می‌کنند، به دست می‌آید. سپس می‌توانید برای آن کلمات کلیدی پیشنهاد بدهید تا وقتی مردم آن موضوعات را جستجو می‌کنند، تبلیغات Google شما نشان داده شود.

به عنوان مثال، اگر شما یک لوله کش هستید، می خواهید تبلیغات آنلاین شما زمانی نمایش داده شود که افراد در گوگل با استفاده از عباراتی مانند «لوله کش اضطراری»، «لوله کش نزدیک من» یا «نشتی دوش» در گوگل جستجو می کنند.

 

منبع: شرکت اقیانوس آبی - مرکز طراحی کمپین های تبلیغاتی برای کسب و کار oghyanooseabi

 

  • پگاه جلالی