کسب و کارها در سراسر جهان به دنبال جام مقدس افزایش تعداد فروش هستند. این یک کار پرسود است که بسیاری از افراد کسب و کار کاملی را از طریق مشاوره به شرکت ها در مورد بهبود تعداد فروش خود ایجاد کرده اند. با وجود این همه کمک های موجود، بسیاری از شرکت ها به ندرت ارزش فروش خود را افزایش می دهند. کسبوکارها ممکن است چندین بار تکرار کنند و همه چیز را از برنامه بازاریابی گرفته تا وبسایت خود تغییر دهند تا تعداد فروش خود را با نتایج متفاوت افزایش دهند.
چه میشد اگر برای کسب فروش، یک کسبوکار نیازی به پرش از حلقهها یا پرداخت مبالغ گزاف به مشاور نداشته باشد؟ اگر افزایش فروش یک کسب و کار می تواند به سادگی نگاه کردن به برخی موارد اساسی و اجرای ایده های ساده باشد، چه؟ oghyanooseabi.com در ادامه چند تکنیک ارائه می دهند که می تواند به یک تجارت کمک کند تا فروش خود را بدون پیچیده کردن مسائل افزایش دهد.
1. محرک های تجاری مشتریان را در نظر بگیرید
برای ایجاد یک استراتژی قوی برای تولید سرنخ های جدید، ارتباطات بازاریابی خود را حول محورهای محرک های تجاری مشتریان شکل دهید. تحقیقات کیفی را در مورد چالشهای کلیدی آنها انجام دهید، سپس نحوه شرکت شما برای غلبه بر این چالشها به طور منحصر به فرد مناسب است. رهبران کسب و کار باید به اهداف فعلی مشتریان خود پاسخگو باشند تا موقعیت خود را در بازار حفظ کنند و باعث رشد شوند.
2. با مشتریان و مشتریان بالقوه حضور داشته باشید
فروش یک ورزش مشارکتی است که در زمان حضور شما اتفاق می افتد. در کنار مشتریان و مشتریان بالقوه خود حضور داشته باشید. با نگرش "چه کار بیشتری می توانم انجام دهم" و "چگونه می توانم خدمت کنم" حضور داشته باشید. این سوالات به شما کمک می کند تا روی نتایج برای طرف مقابل تمرکز کنید و اساس یک رابطه محکم هستند.
3. به تناسب محصول به بازار نگاه کنید
روش های تاکتیکی و استراتژیک مختلفی وجود دارد. قبل از پرداختن به تاکتیکها، توصیه میکنم به تناسب محصول با بازار خود نگاه کنید. تمایز رقابتی با توانایی حل مسائل کلیدی با ارزش افزوده مطمئنا به افزایش فروش کمک می کند. تاکتیکها میتوانند برای اجرا از آن پیروی کنند.
منبع: مقاله راهکارهای فروش موفق