مقالات برتر شرکت اقیانوس آبی یزد

کسب و کارتان را با ما متحول کنید.

مقالات برتر شرکت اقیانوس آبی یزد

کسب و کارتان را با ما متحول کنید.

۳ مطلب در آذر ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

اگر می خواهید برای شغل املاک خود یک شعار تبلیغاتی املاک ماندگار و قوی بنویسید، بهتر است از کار رقبای خود ایده بگیرید. در ادامه 15 نمونه شعار مشاور املاک خارجی را گردآوری کرده ایم تا بتوانید الگوبرداری کنید.


1. «دسترسی فوق العاده. نتایج فوق العاده.” -تیم The Noble Black در داگلاس الیمن


شما به مشاوران املاک پول می دهید زیرا آنها نتایج قابل قبول و اثبات شده ای دارند، و تیم Noble Black از شما می خواهد که بدانید در هر دو فوق العاده است. این کمک می کند که احساسات مبتنی بر نتایج در اینجا ایده انتزاعی "دسترسی فوق العاده" را به خانه هدایت کند.

 

2. "خانه باشید" - گروه Corcoran


این کارگزاری نیویورک، همپتونز و فلوریدا جنوبی به تازگی از شعار ساده و جدید خود رونمایی کرده است. فکر ما را به سرعت از خانه های باز، بسته بندی و جابجایی کامیون ها عبور می دهد و مستقیماً به چیزهای خوب می پردازد: خانه بودن.

 

3. "ما تغییر دهنده زندگی هستیم" -Halton Pardee+ Partners


خرید خانه یک تجربه تغییر دهنده زندگی است، بنابراین آیا مشاور املاک شما نباید تغییر دهنده زندگی باشد؟ این شعار ساده یک ضربه قوی به همراه دارد.

 

4. «جستجو. دیدن. عشق." Long and Foster


تمام کاری که آنها انجام داده اند این است که روند خرید خانه باید چگونه باشد. اما با حذف بخش‌های دشواری که بسیاری از ما از آن می‌ترسیدیم، کار غیرقابل تصوری را انجام داده‌اند: خرید خانه را سرگرم‌کننده کنند.

 

5. "نمایندگان خدمات کامل، فناوری مدرن" -Redfin


در چند سال اخیر، املاک و مستغلات به این دلیل که کمی کهنه بوده و نیاز به اختلال دارند، شهرت پیدا کرده است. Redfin با شعار خود به وضوح بیان می کند که آماده پاسخگویی به نیازهای خریدار مدرن هستند.

 

6. "گوشه دنج خود را پیدا کنید" -Nooklyn.com


چه خرید و چه اجاره، پیدا کردن مکان مناسب برای زندگی یک تجربه شخصی و منحصر به فرد است. این شرکت مد روز به نیویورکی ها کمک می کند آپارتمان ها را جستجو کنند، هم اتاقی پیدا کنند، درخواست دهند و پرداخت کنند. ایده پیدا کردن گوشه ای برای خود ایده ای است که بسیاری از ما می توانیم با آن ارتباط برقرار کنیم، و Nooklyn هوشمند است که از آن به نفع خود استفاده کند.

 

7. "انتظار بهتر" - Better Homes & Gardens Real Estate


Better Homes & Gardens مشتریان خود را تشویق می کند که از مشاور املاک خود انتظار بیشتری داشته باشند - و قول می دهد که این چالش را انجام دهند.

 

8. "اجازه دهید شما را به خانه راهنمایی کنیم" -compass


چه کسی از املاک و مستغلات غرق نمی شود؟ برای بسیاری از ما، خانه بزرگترین خریدی است که تا به حال انجام خواهیم داد. شعار Compass امنیت مورد نظر ما را در طول فرآیند خرید خانه ارائه می دهد: کسی که ما را به خانه راهنمایی کند.

 

9. "همه سزاوار خانه هستند" - New Story

این موسسه خیریه راه حل هایی را برای مقابله با بی خانمان های جهانی ارائه می دهد. کلید این شعار این است که خانه بسیار بیشتر از یک ساختمان است. این مکانی برای احساس امنیت، ارتباط و استراحت است.

 

12. "جایی که رویاها به خانه می آیند" - Coldwell Banker


برای بسیاری از ما، خرید خانه یک رویا است -- و به راحتی قابل دستیابی نیست. شعار Coldwell Banker از تمام بودجه‌ها استقبال می‌کند و قول می‌دهد به آنها کمک کند تا به رویاهایشان برسند.

 

13. "حرکت / به جلو" - Bond Real Estate


با هر حرکتی می خواهیم وضعیتمان بهتر شود، زندگی مان بهتر شود و خانه مان زیباتر شود. باند با این شعار ساده ماهیت آرزومندی املاک و مستغلات را به تصویر می کشد.

 

14. "دروازه شما به یک زندگی ثروتمندتر" - املاک و مستغلات Hamptons


آیا می‌خواهید بلافاصله خریداران بی‌صلاحیت را از تعامل با تجارت خود منصرف کنید؟ از یک شعار با اشاره واضح برای تمرکز بر روی نقاط قیمت بالا استفاده کنید. جسور، رو به جلو، و مطمئناً سرها را به سمت راست می چرخاند.

 

 

 


یک مطالعه اخیر توسط Credit Suisse گزارش می دهد که "به مرور زمان، شرکت های خانوادگی از نظر ساختاری در هر منطقه، هر بخش و برای شرکت های کوچک و بزرگتر عملکرد بهتری دارند." بنابراین، ویلیام راویس باهوش است که با پیشروی در شعار خود، از ترجیح ذاتی ما برای مشاغل خانوادگی بهره ببرد.

 

امیدواریم با ایده گرفتن از این نمونه متن زیبا برای تبلیغ مشاور املاک بتوانید شعار برای املاک خودتان بنویسید.

 

منبع: وب سایت اقیانوس آبی - مرکز مشاوره برندینگ در استان یزد

 

  • پگاه جلالی
  • ۰
  • ۰

در این مقاله به تفصیل هفت مرحله نحوه انتخاب اسم برند /ایجاد برند یا نام محصول را توضیح می‌دهد. در نهایت میتوانید با مراجعه به سایت آموزش کسب و کار اقیانوس آبی برای انتخاب اسم برند خود کمک بخواهید.

choose-a-brand-name

7 مرحله برای انتخاب نام برند یا محصول

مرحله 1: استراتژی و پیام خود را توسعه دهید

اولین قدم این است که استراتژی و پیام خود را توسعه دهید. جهت، پیام رسانی و موقعیت یابی به هدایت نامگذاری کسب و کار شما کمک می کند. اگر نام با یکی از آن جنبه‌ها مطابقت ندارد، آن را پرتاب کنید.

برای برند خود، باید ارزش پیشنهادی آن را تعیین کنید و اینکه چه چیزی آن را در مقایسه با سایرین در بازار منحصر به فرد می کند.

مرحله 2: تحقیقات بازار

قبل از شروع به طوفان فکری، می خواهید تحقیقات بازار پس زمینه ای را انجام دهید. تحقیقات بازار به شما کمک می‌کند تا مشکلات بالقوه یک نام را شناسایی کنید (مثلاً که قبلاً دارای علامت تجاری است) و به شما درک درستی از رقابت، مخاطبان و انواع نام‌های موفق می‌دهد. هنگامی که بازار خود را به طور کامل درک کردید، می توانید یک نام تجاری موثر ایجاد کنید.

یک استراتژی این است که شکاف ها و فرصت ها را در زمینه خود شناسایی کنید و نام تجاری ایجاد کنید که این شکاف ها را پر کند.

مرحله 3: طوفان فکری نام برند

اکنون باید آماده شروع طوفان فکری باشید! همه را برای به حداکثر رساندن قدرت مغز و خلاقیت درگیر کنید. در این مرحله، هر ایده ای برای امکان پذیر است. سعی کن زود قضاوت نکنی یک فکر به ظاهر مضحک می تواند به نام درست تبدیل شود.

وقتی به نام ها فکر می کنید، از همه جهات روی برند تمرکز کنید و به همه مخاطبان هدف فکر کنید. اگر می توانید، از مشتریان یا اشخاص ثالثی که صنعت شما را می شناسند، بینشی در مورد ایده های خود کسب کنید.

مرحله 4: یک لیست کوتاه ایجاد کنید

هنگامی که فهرست اسامی غول‌پیکر خود را به دست آوردید، زمان آن است که موارد را محدود کنید. برخی از آنها را فوراً رد خواهید کرد، برخی دیگر "برنده" خواهند بود و برخی ممکن است در مورد آنها مطمئن نباشید. اگر کمک کرد، 3 لیست جداگانه ایجاد کنید: بله، شاید، نه، و هر نام را در یک دسته قرار دهید. از آنجا به لیست ممکن نگاه کنید و هر نام را به لیست بله یا خیر منتقل کنید.

در نهایت باید حدود 8-12 نام در لیست کوتاه خود داشته باشید. اینها باید اسامی باشند که بتوانند در آزمون زمان مقاومت کنند و از طریق تغییرات بازار، گسترش نام تجاری، گسترش جغرافیایی، روندها، مدها و غیره کار کنند.

مرحله 5: جستجو در دسترس بودن علامت تجاری

هر نام را در لیست کوتاه خود انتخاب کنید و علامت تجاری آن نام (و انواع آن) را جستجو کنید. پایگاه داده علائم تجاری را جستجو کنید تا ببینید آیا نام های موجود در لیست شما دارای علامت تجاری هستند یا خیر. همچنین باید مطمئن شوید که این نام قوانین خاصی را برای نام‌ها در صنعت شما نقض نمی‌کند.

علاوه بر تأیید در دسترس بودن علامت تجاری، باید یک جستجوی آنلاین سریع برای نام انجام دهید تا ببینید چه چیزی به دست می آید. همچنین، بررسی کنید که آیا نام دامنه برای هر نام موجود است یا خیر. (در دسترس بودن نام دامنه لزوماً یک معامله قطعی نیست، اما خوب است بدانید که آیا رایگان است یا خیر).

مرحله 6: فهرست خود را اصلاح کنید

بر اساس نتایج مرحله 5، لیست شما احتمالا کمی کوتاهتر خواهد بود. هر نام را با دقت در نظر بگیرید و یک لیست جدید با 3-5 نام برتر خود ایجاد کنید.

مرحله 7: تصمیم خود را بگیرید

لیست نهایی اسامی را مرور کنید و تصمیم بگیرید. اگر زمان و بودجه اجازه می دهد، بازار را با چند نام آزمایش کنید. آرم و بسته بندی ایجاد کنید و ببینید چه چیزی بیشتر مورد توجه مصرف کنندگان است.

پس از تصمیم گیری نهایی، حتما از نام، لوگو، بسته بندی و غیره جدید به طور مداوم استفاده کنید.

منبع: اقیانوس آبی - مرکز برندینگ و مدیریت کسب و کار

  • پگاه جلالی
  • ۰
  • ۰

تا به حال، باید خود را به نوعی سبک مدیریتی طبقه بندی کرده باشید. مهم است که محرک های خود را بشناسید تا بتوانید به طور مؤثرتری با کارمندان خود کار کنید. مدیران از انواع راه‌ها برای شناسایی سبک مدیریتی خود استفاده می‌کنند، اما من ارزیابی رفتاری DiSC را موثرترین روش تشخیص داده‌ام.

DiSC مخفف چهار محرک رفتاری اصلی است: تسلط، نفوذ، وظیفه شناسی و ثبات. مدیران مسلط نظر خود را به شیوه ای جسورانه و با اعتماد به نفس بیان می کنند. افرادی که بر تأثیرگذاری متمرکز هستند اغلب احساسات را با کار ترکیب می کنند و به ایجاد روابط با همکاران اهمیت می دهند. کسانی که با وظیفه شناسی هدایت می شوند، دقت و جزئیات را بر هر چیز دیگری ترجیح می دهند. آنها در هنگام ابراز احساسات مردد و مراقب هستند. رویکرد شخصیتی ثابت به عنوان یک روش ثابت کار می کند. آنها آسان گیر، متین و همکار هستند.

برای خرید کتاب مدل جهانی دیسک به سایت اقیانوس ابی مراجعه کنید.

طبق یک وبلاگ اخیر در Hubspot، اگر انجام نداده‌اید یا نمی‌توانید ارزیابی DISC را انجام دهید، دو سؤال زیر معمولاً می‌تواند به شناسایی سبک مدیریت شما کمک کند:

  1. آیا شما بازتر (با احساس) هستید یا محافظت شده (کنترل شده)؟
  2. آیا شما مستقیم تر هستید (سریع تر) یا غیر مستقیم (با سرعت آهسته تر)؟

پس از پاسخ دادن به این سوالات، می توانید سبک مدیریت خود را پیدا کنید:

  • مستقیم و نگهبانی D
  • مستقیم و باز I
  • غیر مستقیم و باز S
  • غیر مستقیم و محافظت شده C

هنگامی که مدل رفتاری خود را پیدا کردید، می توانید سبک خود را بپذیرید و شیوه مدیریت کارکنان خود را تنظیم کنید.

 

اگر کارگردانی مسلط هستید (D)


شما بسیار رقابتی هستید و انتظارات بسیار بالایی از خود و اعضای تیم خود دارید. شما نظر خود را بیان می کنید و در مورد کارهایی که باید تکمیل شوند، خواستار هستید. با وجود اینکه تمایل دارید سبکی کاملاً آگاهانه داشته باشید، به خاطر داشته باشید که کارکنان شما نیز احساسی دارند. راه های زیادی برای استفاده از این ویژگی ها برای بهبود مشارکت کارکنان وجود دارد.

شروع کنید به اشتباهات به عنوان اشتباهاتی که فقط یک بار اتفاق می افتد. همه آن‌ها را می‌سازند و اگر شروع به پذیرش آن کنید، با همکارانتان رودررو خواهید شد. دو راه وجود دارد که مدیران مسلط می توانند مثبت اندیشی و رشد دیگران را تشویق کنند: با تبریک به آنها در صورت عملکرد خوب و دادن نظرات و راهنمایی های مستقیم به تیم رهبری، اما سپس اجازه دادن به آنها به روش خودشان. قابل اعتماد باشید و تعهد و مشارکت کارکنان را به دست آورید.

اگر شما یک کارگر تأثیرگذار هستید (I)


کارمندان شما به دنبال ایده ها و هماهنگی شما هستند - هماهنگی یکی از نقاط قوت شما نیست. سعی کنید سازماندهی بیشتری داشته باشید، خواه تقویم شخصی خود را ایجاد کنید، فهرستی تهیه کنید یا اهداف خود را در صفحه گسترده اولویت بندی کنید. تغییرات ساده ای مانند این، هم برای شما و هم برای کارکنانتان مفید خواهد بود.

آن‌ها شما را فردی خوش‌آمد و خوشایند می‌بینند، اما گاهی اوقات می‌تواند به غیرقابل اعتماد بودن تبدیل شود. توپ را رها نکن اگر شروع به به تعویق انداختن کنید یا قول هایی بدهید که نمی توانید به آنها عمل کنید، همکارانتان ایمان خود را از دست خواهند داد. همانطور که گفتم، شما دوست دارید دیگران را خوشحال کنید - همیشه این اتفاق نمی افتد. مهم است که آن را به خاطر بسپارید. تعارض را در آغوش بگیرید و به جای اینکه امیدوار باشید از بین برود، با آن برخورد کنید.

اگر یک مدیر ثابت هستید (S)


حساس بودن به احساسات کارمندان بزرگترین قدرت شماست. شما تقریباً برعکس یک کارگردان مسلط هستید (D). شما مدیر بسیار محبوبی هستید، اما تمرکز شما اکنون باید این باشد که به یک مدیر موثر و محبوب تبدیل شوید. زمان آن رسیده است که پوست ضخیم‌تری داشته باشید، با اولین نظر منفی که به سراغتان می‌آید.

قاطع تر باشید، شروع به ریسک کنید و با افکار خود بازتر باشید. این تغییرات کوچک به شما کمک می کند اعتبار کسب کنید و وضعیت تیم را بهبود بخشید.

 

اگر یک متفکر وظیفه شناس هستید (C)


شما دائماً الهام می گیرید و تلاش می کنید هر روز بزرگتر و بهتر شوید. در حالی که این کار به کارمندان شما انگیزه می دهد، آنها همچنین ممکن است احساس کنند که هرگز نمی توانند شما را راضی کنند. چیزی که به کاهش ناامیدی آنها کمک می کند، کاهش نیاز شما به کنترل و ملایم کردن انتقاد شما است. سعی کنید در دفتر قدم بزنید و ببینید که همه در حال انجام چه کاری هستند.

تاکید کنید که اگرچه استانداردهای بالایی دارید، اما هر بار به کمال نیاز ندارد. این باعث می شود که نه تنها استرس را از کارمندان خود، بلکه شما نیز دور کنید.

مهم نیست که در چه دسته‌ای قرار می‌گیرید، باز بودن برای تغییر و انطباق برای خیر شرکت به افزایش مشارکت کارکنان کمک می‌کند. به علایق، سؤالات، نقاط قوت و ضعف آنها گوش دهید - آنها را خوشحال تر و خوشحال تر می کنید که نه تنها با شما، بلکه با شرکت شما نیز همکاری کنند.

برگرفته از دوره رفتارشناسی با ابزار دیسک اقیانوس آبی

  • پگاه جلالی